Izapideak | Egiaztagiriak eta dokumentuak | Sarrera-Erregistro Electronikoa

Sarrera-Erregistro Electronikoa

Egiaztagiri digitala behar du

  • Izapide hau zuk zeuk egin dezakezu
    HAZen
  • Sakatu «Hasi izapidea», eta bete eskatutako datuak
Lagundu zaitugu?

Bai

Bai, baina:

Ez

Dokumentu bat entregatu behar dut! Eskaera bat egin behar dut!

Zerbitzu honi esker aukera izango duzu Udalari zuzendutako eskabideak, idatziak edota jakinarazpenak erregistratzeko.

Argibide gehiago behar izanez gero

Herritarrentzako Arrera Zerbitzua (H.A.Z) 944666300 sac@basauri.eus

Helburua:

Erregistratzea da Basauriko Udalean aurkeztutako agiri guztiak bertan sartu direla egiaztatzea, zigilu, data eta orduarekin.

Norainokoa:

Udal Erregistroko agiri guztiei aplikatuko zaie zerbitzu hau.

Jasotzaileak:

Basauriko Udalean dokumentazioa aurkezten duten pertsona fisiko edo juridikoak.

Zenbatekoa:

Doakoa da

Aurkeztu beharreko dokumentazioa:

  • Eskabide orokorra (.pdf formatuan). 
  • Eskabide orokorra (Word-eko formatuan).

Dokumentazioa aurkezteko tokia:

 Aurrez aurreko eskaera:

 Internet bidezko eskaera:

  • Sakatu "Hasi" botoia eskaera-orri honetan, eta bete dagozkion eremuak.
  • Helbide elektronikoa nahitaezkoa da, Udalak egindako izen-ematearen kopia bidali ahal izateko.

Eskabidea jasotzen duen arloa:

Herritarrentzako Arrera Zerbitzua (H.A.Z) - 944666300 - sac@basauri.eus

Harremanetarako:

Herritarrentzako Arreta Zerbitzuaren langileak (H.A.Z)

Ebazpena ematen duen organoa:

Herritarrentzako Arrera Zerbitzua (H.A.Z)

Eskubideak:

Informazioa jasotzeko; erreklamazioak aurkezteko.

Konpromisoa:

Dokumentuak berehala erregistratzea.

  • Webgunearen bidez ere erregistratu dezaket dokumentazioa?
  • Bai. Aitortutako egiaztagiri digitaladun txartela baino ez duzu behar.